Merhabalar ben ikizlere hamileyim. İlk doğumum normal ama ikizler riskli olduğu için sezeryan dedi doktorum bundan önceki doktor da aynısını söylemişti sırf direk sezeryan dedi diye doktoru değiştirdim. Bu sefer ki doktorum istersen normal deneriz ama riskli dedi. ilk çocuk doğduktan sonra ikinci bebeğin yeri genişlediği için birden ters donebiliyormus. Böyle olunca tabi acil sezeryana alınirsin iki doğum şeklini de yaşarsın dedi. İlki normal olduğu için sezeryan da başıma ne gelecek bilmiyorum ve korkuyorum. Hemde ikiz oldukları için ayağa kalmam uzun sürer diye de korkuyorum. Ben risk almak istiyorum ama eşim istemiyor birşey olur diye korkuyor. Sizce ne yapmalıyım? Veya bana normal doğum yaptırabilecek bildiğiniz doktor var mı Istanbul Anadolu yakası 🤦