yeliz007 sevindim canım bebek iyiymiş 🥰
Cilekliruyam özele gidiyordum zaten canım doktoruma gittim ayy içim rahatladı ☺️☺️
yeliz007 Sevindim inşeallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın.
Cilekliruyam İnşeallah bugün gideceğiz.
yeliz007 hiç beklemeden doktora gidin