6+2 günlük hamileyim 3 gündür idrara çıktıktan sonra 2 3 damla şekilde çok koyu olmamakla birlikte kan geliyor dun doktora gittim kanamam var dedim kadının dediği şu devam ederse düşük olur etmezse gebelik devam eder folik asit yazıp gönderdi bu kadar ilgisiz bir doktor görmedim.
Sizce yarın özele mi gitsem :(
İlk gebeliğim