Seydanuurr4 canım benim ya üzülme olur hayırlısıyla inşallah bende 2 senedir uğraşıyorum valla en son çare tüp bebek sürecindeyiz şuanda İnan hiç kafama bile takmıyorum olursa olucak olmazsa tekrar tekrar denicez rabbim nasip edene kadar ama bak sana en büyük önerim kendini kafanı elini oyalayacak bişeylerle meşgul ol aklına hiç getirmemeye çalış akışına bırak herşeyi egerki saglıksal olarak bi sıkıntınız yoksa kendiliğinden oluverir inşallah 🌸