Bertasi25 Sevgil bende 38 haftalığım 3.300 dedi doktorum kilosu iyi dedi önde ama bende hiç iyi bişey yemedim ekstra sadece vitaminlerimi içiyorum onun dışında meyve
Sedadefne01 Ecekoraymom1722 tarif ararken şöyle bi yoruma denk gelmiştim ‘Allah affetsin yeşil sabun yemiş gibi oldum ‘ yazmıştı biri sizin yorumunuzu görünce o geldi aklıma 😄😄
Ecekoraymom1722 Sedadefne01 Allah yokluğunu göstermesin Rabbimin yarattığı nibet ne kadar faydalı aslında ama işte yiyebilsek birde 🤷♀️
Sibelcem1823 36+6 da gittim 2800 dedi ama tum cihazlar 500gr eksik ve fazla soyler oyuzden hamurisi yemiyosun saglikli besleniyosun bundan sonra dedi.ya anlamıyorum muz ceviz badem findik kayisi kefir peynir kaşar yumurta yiyorum ekmegi bile bugday ekmeği yiyorum hamurisi yersem bile haftada 1 kez 2 dilim birseu yerim 15 kilo.ben aldm bebek 2800 ve doktor bebegin zayif minyon bisey malesef dedi. Ama bence genetik bu çünkü bende 2600 dogmusum
m_seda41 Kızlar benim bugün kontrolüm vardı, 30+5 teyiz. Geçen ay 980 gramdı 1.930 gram şuan.2 kiloya yaklaşmış. Valla benim iştah yok , kan şekerim sınırda, sanıyorum şekerden kilo alıyor.Belli zamanlarda açlık tokluk kan şekeri baktircam artmaya devam ederse insülin baslayacakmisiz ,toparlak bir oğlum var şuan 😊
guzelbebegimmmmm Ecekoraymom1722 dün avokadolu bi tarif denedim muazzam oldu. Size de fikir olsun diye yazayım. Avokado süt ve şekeri blendırdan geçiriyorsuz milkshake gibi oluyor😍 şeker yerine bal da olur
Anne8484 Sevgil baklagiller,ceviz,muz,kaşar,soda(Kızılay Erzincan),Yumurta,kuruyemiş,kaju,sebze yemekleri(yeşil fasulye, kabak,havuç),etli yemekler …Ve haftada 1 gün mutlaka balık
Ecekoraymom1722 BrsnAy27 ekmeğe sürdükten sonra fırında biraz kızartıyor gibi yapıyorlarmış öyle de güzel oluyor diye okumuştum geçenlerde 1 2 tane denemek lazım 🤷♀️
omerim32 Sevgil evet tabıkı faydası var. Limon sıkmamın sebebı emılımının hızlı olmasından kaynaklı. Boyle urunlerı c vıtamını ıle kullanırsanız faydası olur. Ama şekerınız varsa doktorunuza danışın
omerim32 Sevgil ben kecı boynuzu pekmezının daha cok yrarlı oldugjnu duymustum bır kavanoz ıctım kokusu bıraz agır yalnız sonra uzum pekmezıne gectım Bır cay bardagının yarısının yarısı kadar pekmez uzerıne lımon sıkın uzerıne de suyu basta yarım bardagı gececek kadar koyun sonra azaltırsınız pekmez agırlıklı olsun dıye. Bır de unutmayın pekmez yedıkten bır ıkı saat sonra kahvaltı yemek ozellıkle proteın yiyin. Icebılırsenız gece kalkıp ıcın pekmezı
omerim32 omerim32 yani mutlaka pekmez den once ya da sonra bır ıkı saat ara verın baska yıyecekler ıcın
Merve-bebek hamisanne_63 bende onları çok yiyorum da 30+5 de iken bebek 2 kilo 90 gramdı çok faydası var gerçekten
H_myra1 Betus34 3 kilo olur bence gr olarak geçer bile saglıklı olsunlarda kiloyu dogunca alıyorlar tabiki insan istiyor dogdugu zaman biraz ele avuca gelsin benim bebeklerim de çok kilo almaz kızıöm 3.150 oglum 3.110 gr dogdu doktorum bu bebeginde öyle olur dedi saglıklı olsun sag saglim kucagıma alayım başka birşey istemiyorum 🤗