H_myra1 Ecekoraymom1722 avakado yu ezin labne peyniri ile karıştırın güzel oluyor yada sade avakado ezin biraz tuz limon karıştırın oda güzel oluyor
Kubrabasar Sevgil benim de 33 hafta da 2700 dedi normal doğum istediğim için diyet uygulamam gerekiyormuş önden gittiği için hamur işi tatlı yeme dedi doktorum öyle yapmaya çalışıyorum
Betus34 H_myra1 Allah biliyor ya bende öyle çok kilolu olsun istemiyorum zaten normal doğum istiyorum nasip olursa çok takmadım kafaya banada öyle abartılacak düşüklüğü gelmedi kilosu sadece 10 gün önden gidiyodu kilo olarak ona nazaran gerilemiş dedi
H_myra1 Betus34 3 kilo olur bence gr olarak geçer bile saglıklı olsunlarda kiloyu dogunca alıyorlar tabiki insan istiyor dogdugu zaman biraz ele avuca gelsin benim bebeklerim de çok kilo almaz kızıöm 3.150 oglum 3.110 gr dogdu doktorum bu bebeginde öyle olur dedi saglıklı olsun sag saglim kucagıma alayım başka birşey istemiyorum 🤗
Kubrabasar Ecekoraymom1722 labne peynirle karıştırarak kahvaltı da tüketebilirsiniz çok lezzetli oluyor 👍🏻
Gzm23 Ozlem2904 canım genetik de büyük rol oynuyor Ben aynı annem gibi doğmuşum kopyası ayağım kafam her yerim kilom da eğer bana çekerse bebek zayıf doğar eşime çekerse tombul
Elifmeht61 hamisanne_63 33+5 de 2185 dedi moralim bozuldu sizin söylediklerinizi bende yiyorum ama kilo alışı az geldi bana
omerim32 Sevgil badem Sabah ac karna cay bardagının yarısından bıraz az pekmez uzerıne lımon sık su ekle. Bak nasıl kılo alıyor
Bsraermis8 UmutsuzPolyanna bende oğlumda yedim de yedim 😁 56 dan 76 kiloya çıkmıştım 3770 Gr doğdu 😁 ama şimdi kızım da o kadar yemiyorum 😁
Sevgil Bsraermis8 bende 49’dan simdi 65 oldum ama bilmiyorum sanki sadece ben kilo aliyor gibime geliyor
Mihrimhb Bsraermis8 hiç duymadım iyi olmadığını benim kız kardeşim özellikle son haftalarda sık sık yedi ve 2 hafta bir kontrole gittiğinde bebeğin gelişiminde ciddi kilo artışı olmuştu ne gibi yan etkisi olabilir ki
Damlasu_23 Sevgil 36.4 haftalık olduk 2948 kilosu doğuma kadar da alır zaten muz mandalina balı süt meyveli süt lee tüketiyorum yumurta zeytin ceviz fındık peynir
Zeyzeyu19 Ben şimdi geldim hastaneden 35+6 yım yarın 36 olucaz . 34+6 iken 2500 dü . 35+6 da bugun 3120 gr olmus ☺️
Kygll-6 Ozlem2904 Ayni benimde eşimde o boyda kilosuda var ama bn zayfm doktor dio genetktr sana bnzemstr cnku bacak boyuda bir hafta geriden geliyormuş.valla yiyorum ama bana az gibi geldi kilosu o uyumlu dedi ama
Cilek_16 Sevgil canım mercimek çorbası nohut yemeği özellikle solunum ve kalp gelişimi için çok iyi bunun yanında ceviz çiğ badem muz kaşar peyniri çok iyi
BrsnAy27 Ecekoraymom1722 bende sevmiyorum tadını ama yemek gerek çok faydalı 😊ben ezip peynirle karıştırıyorum bide limon sıkıyorum üstüne anca biseye benziyor ekmeğe sürüp yiyorum yanında başka şeylerle salatasıni yapanda var
Ecekoraymom1722 BrsnAy27 ekmeğe sürdükten sonra fırında biraz kızartıyor gibi yapıyorlarmış öyle de güzel oluyor diye okumuştum geçenlerde 1 2 tane denemek lazım 🤷♀️
ikibebekannesi35 Sevgil ben oğluma hamileyken çok meyve tükettim,nesquikli süt,kaşar,haftalık balık et yedim 4 kilo doğum yaptım nesqukli süt ve portakal sıkıp içmek kilo aldırdı diye düşünüyorum 🤭