denizmanzarasi Rina ben 2 ay ara verdim canım sonra denemeye başladık , rahim filmi öncesinde çekilmiştim tekrar çekilmedim
Rina denizmanzarasi Kürtaj sırasında yapışıklık olabiliyor veya tüpler tıkalıysa yine hamile kalmaya engel olabiliyor. Ben çektirirken sağ tüpüm tıkalıymış orada açtılar, yapışıklık ise alt kısımdaymış düşüğe sebep olmaz ama hamile kalmaya sebep olabilir denmişti. Sonrasında tekrar hamile kaldım ama işte ne olur ne olmaz diye yapışıklık alınsın istedim. Benim doktorum bu sebepler elendiği için 3-4 ay daha deneyin olmazsa duruma göre birşeyler yaparız dedi.
denizmanzarasi Rina birkaç ay daha beklerim olmazsa tekrar çekilirim ama inş gerek kalmaz tekrar o strese girmeye ..
Toprak6565 denizmanzarasi Benim de aynı genlerde pıhtılaşma var. Gebeliğin başından beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum.
Edoliii Rina bende dun kan pihtilasma sonucumu aldim bi bkar misin rica etsem https://resimyukle.io/r/CGUnGVhvut
Rina Edoliii Merhaba size doktorunuz mthfr deki mutasyon için aktif folat içeren folik asit verecektir. Ara ara homosistein değerinize baktırabilir. Factor 5 teki mutasyon nedeniyle pıhtılaşmaya eğiliminiz olduğu için gebelikte kan sulandırıcı hap ve iğne veya bir tanesini kullandıracaktır diye düşünüyorum. Gebelik öncesi de coraspin gibi kan sulandırıcı hap başlayabilir.
Rina denizmanzarasi Evet inşallah gerek kalmasın🙏🏻 Ben iki kere çektirdim çok da kolay oldu. İstanbul’daysanız Sonomed veya Echomar da Cevat Bayrak’a çektirmenizi öneririm.
Jan91 denizmanzarasi igneye cok gerek yok gibi, daha iyisi tabi doktor bilecek, belki kan sulandirici hap verir, onemli olan Factor da cikmamis mutant
denizmanzarasi Jan91 canım profa gittim o da aynısını dedi.. sahip olduğum değer folik asite ihtiyacımın olacağını gösteriyormuş
Jan91 Rina katiliyorum, bende mesela sadece Mtfhr cikmisti, ama doktor yinede ilk 3 ay icin iğne yazdı, sonra birakicaz dedi, doktorlar bile bu konuda henuz ayni fikirde degiller malesef, tam kanitlanamamis sanki
Rina Jan91 Yurtdışında mthfr ve pai ye bakılmıyormuş mesela. Bana bir hayli araştırmaları içeren makaleler de göndermişti.
Nermin_nur1 Jan91 canım selam bendede aynı sadece MTHfR olan heterozigot çıktı ama iki kaybım var . Şu an yeniden hamileyim iğneyi kullanmaya başladım acaba bana damı ilk 3 ay kullandırırlar