Dmllale benim gebeliğin 8. Haftasında aynısını söyledi zaten gebeliğin dördüncü haftasında koruma amaçlı duphaston verdi 12. Hafta gitttiğimde gayet sağlıklı ve yukarı çıkmış dedi 12. Haftada ilacı bıraktırdı bu süreçte ilaçları hiç ihmal etmedim ve genel olarak yattım diyebilirim yani düzelebiliyor düzelmese bile üç gebelikten birinde bu durum yaşanıyormuş zaten normal karşılanıyor