16 haftalık gebeyim 2 haftadır rahmime giren bıçak gibi ağrı şikayetim vardı bugün doktora gittim bebeğin aşağıda olduğunu takip edilmesi gerektiğini söyledi dinlenmem gerektiğini ve progestan hap verdi. Bebek yukarı çıkarmı endişeliyim başına gelen varmı?