Yanne Kızlar kendi hesaplamama göre 5 haftalık hamileyim. Ultrasonda kese 3.6 cm yazıyor sizce sıkıntılı mı?
Nermin_nur1 Yanne valla bende bugün 5+1 canım dün 6.3 mm çıktı bende tam anlamıyorum ama önemli olan sağlıklı ilerlemesi sanırım kese boyutu çok önemlimi bilmiyorum
Yanne designermom olabilir canım öyle yazıyor ama anlamıyorum :) mm ise küçük mü yani kese boyutu önemli mi
designermom Yanne 3,6 mm söyle diyim Nohuttan biraz daha küçük :) kese büyüklüğü ve crl aynı mi Bilmiyorum kese ölçüsü ayri bebek ayrı diye biliyorum cunku
Yanne designermom evet yazmıyo hiç biri canım şuan. Kesen yavaş büyüyor dedi ama herkes diyoki gayet normal daha küçük
Yanne Asli0611 cm değil canım mm sanırım yazmıyor kağıtta hiç bişey anlamıyorum bende 😀 başka doktora gideceğim
Hafsa13 Bende bugün muayene oldum son adet tarihime göre 5+1 im ama ultrasonda 4+4 kese boyutu 3.5mm görüldü doktorum gayet normal dedi
Snm123 Hafsa13 Canımm ben 5haftalığım ama vajinal ultrason işe benim de 0.42cm görüldü kesem senin sağlıklı ilerledi mi
Hellomommy Yanne kesenin boyutu önemli değil, ilerleyen günlerde içinde cesamet oluşması önemli. Sonrasında da kalp atışının duyulması.
Hellomommy Yanne umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız, mutlu huzurlu sağlıklı uzun bir ömür yavrumuzla ailemizle beraber yaşarız 🥰🙏🏻
Hafsa13 Snm123 canim daha yeni bugün muayene oldum iki hafta sonraya çağırdı bakalım artık nasip rabbim sağlıklı gebelik geçirmemizi nasip etsin