Kızlar 5 gün önce idrar testi yaptım ve çift çizgi cikmisti ve dun kan tahlili verdim bugun sonucumda beta hcg değerim 2419.0 çıktı hemsire bana 7. Hafta bitmiş 8. Haftaya giriyorsun dedi ama bnm 4. Haftaya girmis olmam lazım en son adet tarihim 25 ekimdi üzerine görme de olmadı cunku bildiğiniz adet oldum gecen ay hemde süresi 7 gun olması lazimken 9 gün sürmüştü. 4. Yada 5. Haftada olmam lazım değerlerim cok yüksek cikmis ikiz olabilme ihtimali var diyor herkes bilenler yoruma gelebilirler mi sizce nedir bu?