mom8327 devletin sucu evet ama kimse bunlari goz onunde bulundurmuyor oy verirken. Ben zaten doktoru hakli buldugumu soylemiyorum. Devletle ozeli kiyaslamayi dogru bulmuyorum. Ozelde de dogumlarda ne dolandiriciliklar donuyor, yanlis yapilan ameliyatlardan tutun allah korusun anne-bebek kayiplarina. Kime guvenecegimizi şaşırdık valla 😄