Dilarabozdemir Canım ben 19la öğrendim gebeliği bana direk sağlıksız gebelik dediler. 2 günde bir kan verdim 75 çıktı az yükselmiş dedi ama 4 katıydı resmen, sonra 277 çıktı beğenmedi ve ben her seferinde hüsranla geliyordum, bunu yapan sağlık ocağı dr ve ebelerdi. En son 4500 çıkınca hepsi şaşırdı ve şok oldu, bunu da dile getirdi. Hakkında hayırlısı olsun artışı gayet güzel hiç kafana takma 😻💕