mavi_kus işinize karışacak değilim yine de siz bilirsiniz.
Fakat okuyan diğer arkadaşlara yanlış bilgi vermemek adına düzeltme yapmak istiyorum. Analık izninin çalıştığınız kurumla alakası yoktur. Raporu doktor yazar, kurum sisteme işler. Çocuğun erken doğmasıyla hiç alakası yoktur. Erken doğsa da izin 112 gündür, geç doğma durumunda ise ek bir rapor yazabilir doktor bu sürenin analık izninden kesilmemesi için.