Reyhan561 MErhaba, evet gerekli. Çünkü aldığınız rapor çalışabileceğinize dair. 37+0da çalışamayacağınıza dair bir rapor almalısınız
“Eğer, kadın işçi doğum tarihinden 3 hafta öncesine (37+0.gün) kadar çalışmak istiyorsa ve doktoru da bunu uygun görüyorsa, 32.haftasındayken aldığı rapor bir ‘‘Doğum Öncesi Çalışabilir Raporu’‘ olacaktır. 37 haftayı doldurduğunda ise bu kez mutlaka ’‘İş Göremezlik Raporunu’’ alması gerekecektir.” alıntıdı