Binnazzz12 Oznur077 ben 6 gün çok çok silik çizgi görmüştüm hiç yok gibi bişey di 4 günden belli yaptım 4 de felan bişey çıkmamıştı şuan çok şükür hamileyim
Dadas Oznur077 canım çok erken yapmışsın kasma kendini emin ol Allah’ın izniyle test gününde çok mutlu bir şekilde döneceksin buraya 🤲🌹❤️
MelekAlyaM Oznur077 pztsı transfer olduysanız bugun daha 4. Gun cok erken yapmıssınız gününü bekleyın bence hem bebısınız varsa onu üzmeyin stres yapmayın
Aden3547 Binnazzz12 hamileymişsiniz sanırım şimdi farkettim sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun bizlere de dua edin 🥰❤️
Binnazzz12 Aden3547 Aynen bende yeni yaptirdim sayılır şükürler olsun ki keseyi gördüm pazartesi kalp atışını bekliyorum. Allahım herkese nasip etsin 🙏