Cennett2121 Oznur077 yengemde cuma günü yaptı ona pazartesi günü gel kontüle sizin kaç yıldir olmuyor çocunuz inşallah cuma günü hürmetine emeğin boşa çıkmaz canım
Sarikan93 Oznur077 çok erken yapmışsın çıkmaz tabien erken 8. Günde yap cikiyo benim kanda da idrar testinde de çıkmıştı
Deletedmom_33 Oznur077 Canım doktorum bana en erken 8.gun teste çıkar demişti. Benim 5.gun donmuş embriyoydu
Oznur077 Cennett2121 10 yıldır olmuyor 3 aşılama 2 tüp bebek transfer pazartesi oldum kan testi günüm 4 Aralık erken yapdim ama çıkmadı
Hzlkaya Oznur077 çok erken daha tutsa bile kana geçmemiştir ki idrarda çıksın boşuna kendinizi üzmüşsünüz biraz kafanızın da rahat olması gerek ki oda size tutunsun İnşallah 🙏🏼
EsengulC Oznur077 bana çıkmaz on günden önce yaoma demişlerdi hemşireler belki sizinde çıkmamıştır hayırlısı olsun
Sedarda Çok erken yapmışsınız,olsa da çıkmaz ki şöyle 10 günü geçmesi lazım en azından.Rabbim gönlünüzce versin insAllah
Aden3547 Oznur077 bende pazartesi transfer oldum henüz test yapmadım ama siz çok erken yapmışsınız sanırım ondan kaynaklıdır Rabbim gönlünüzdekini nasip etsin sakin kalmaya çalışın, biliyorum çok zor bende sizinle aynı şeyleri yaşıyorum sabredicez🌸
Binnazzz12 Oznur077 ben 6 gün çok çok silik çizgi görmüştüm hiç yok gibi bişey di 4 günden belli yaptım 4 de felan bişey çıkmamıştı şuan çok şükür hamileyim
Aden3547 Oznur077 çokta ona yormak istemiyorum aslında ama bel ve kasık ağrım var adet olucam diye korkuyorum sizde var mı Antalyada mı yaşıyorsunuz
Oznur077 Aden3547 antalyadayim benimde kasik ağrılarım var sadece benimde adet 5 gün var korkuyorum bende Allah hayırlısını versin 🙏
Aden3547 Oznur077 1 Aralık aynı olması gerekmiyor mu ya sizinde pazartesiydi transfer yok 4.gün transferi sizinki hesap doğru ben yanlış hesaplamışım kusura bakmayın