bbestw YaprakBakiran evet canım tsh değerim ilk öğrendiğimde 21 di kesinlikle korunun çocukta sorun olur ki hamile kalamazsın dediler hep. İlaçla düşürdük değeri 2 ay içinde hamile kaldım zor oldu ama şuan iyi gidiyor bebeğimde gayt sağlıklı çok şükür 🙏
Melikezturk YaprakBakiran bende hamilelik de değilde canım normalde de var ama hamileliğimin 3.cü ayimin sonuna kadar güzel gitti trodim ondan sonra da iyi gitti ama benim düşüğüm oldu 3.cü ayimin sonunda
Begum35 YaprakBakiran benim 7.39 çıkmıştı ama şuanda dahiliye doktoruna düzenli kontrollere gidiyorum duzuldi 🙏🏼şuanda 1.61 korkacak bsiey yok her hamiliktw olan şeyler 😊
Hamide92 Benim de tiroidim yavaş çalışıyormuş. Hamileliğin üçüncü ayından beri ilaç kullanmaya başladım. Şu anda 25 haftaya geldik. Doktor hamileliğin sonuna kadar kullanıcaksın dedi. Ama gerçek şu ki enerjim yerine geldi. Çok fazla halsizlik yaşıyordum. Şu anda çok çok daha iyiyim.
DilekYorulmazDemirci Benimde 2.90 çıktı doktor 25mg verdi aslında yüksek değil ama hamilelere göre yüksek cuma günü kan vereceğim bende düşüp düşmediğini anlarız ozaman canınızı sıkmayın ilaç kullanıyorsanız düşer o değer🙏🏻
aysbuk2baby Benimde zaten bu rahatsızlığım vardı 2 senedir 25mg kullanıyodum, önceki düşük yaptığım gebeliğimde 25 mg yeterli gelmedi 50mg’a çıktık. Şimdi daha çok yeni gebeliğim 50mg’ın da yetmediğini gördüm 75mg’a çıktık :)) tek umudum inşallah yapacağım doğumla kurtulurum bu hastalıktan 😊😊
YaprakBakiran aysbuk2baby doğumda hormonlar düzeliyo diye duydum çok geçmiş olsun Allah yaşatmasın bida inşallah🙏🏻♥️
Esmademir YaprakBakiran bunu nasıl anlayabiliriz kan testiyle falan mı benim doktorum hiçbirşeyi yaptırmıyor çünkü ben de ya bisey varsa diye korkuyorum
Efuli53 Esmademir kan testi yapıyolar tsh ıcm ayrı oluyor. Bana doktorum 6tup kan testı yaptırdı ama tsh yoktu ıcınde neysekı bn doktora gtmeden bıgun once saglık ocagnda yaptırmıstm yüksek ckms ama bakmadı daha sonucuna 10gun sonra
Esmademir Efuli53 hamileliğin ilk aylarında yapılan kan ve idrar testi istemişti doktor ama bu dahil mi bilmiyorum yani gerçi allah korusun bisey olsa belirtisi olur değil mi
Efuli53 Esmademir bana doktorn ısttdıgı kan ve ıdrarda yoktu tsh. Bn tesadufen saglık ocagnda test yaptrdım o doktor ıstemıs tsh tahlili
YaprakBakiran Esmademir genelde nefes darlığı çabuk daralma eğer sonuçlar elindeyse tsh ın referans aralığına bakabilirsin
Yasemen YaprakBakiran sizin hızlı mı yavaş mı çalışıyordu bende de aynı sorun var hızlı çalışıyordu 3. Ayımda başladım ilaca ve düştü Normale her ay kan tahlili yaptırıyorum normal çok şükür