Bskrt canım bende öleydim okadar kötü oluyodum ki ilk hamileliğimde doktorum beni endokrin yerine dahiliyeye yönlendirdi ilacı sadcee 15 gün kullandım ve 16. Haftada düşük yaptım çok ciddiye alınması gerek bi konu ve bu konudan endokrin doktoruna bahsedince adam şoka girdi nasıl 15 gün kullanırsın bu düşüğe bile sebep oluyo her ay kan vermen lazım dedi aman kızlar dikkat edin🙏🏻♥️