İyi geceler bende 17 haftalık hamileyim bir oğlum var ikinciye hamileyim cinsiyeti için dr kız dedi biraz baştan savmaydı detaylı ultrasonda ancak inanırım . İşin kötü tarafı oğlum erkek diyip duruyor anlaşamayacağından çok korkuyorum zavallı kıza neler yapar düşünemiyorm . Ultrason görüntüsünden anlayanınz varsa bi foto atıym görüşlerinizi alıym