Kızım 12aylık ben de 14 haftalık hamileyim. Doğduğunda nasipse kızım 18 aylık olacak.. Ben de cok düşündüm hala da düşünüyorum ama arkadaş olacaklar yalniz kalmayacaklar başka bir arkadas ihtiyacı hissetmeyecekler bircok yönden iyi aslında. Rabbim sağlıklı,hayırlı versin yeterki