Gamzeates şŞu an 35+4 haftalık hamileyim. 3 yaşında kızım var. Bende nasil bir dogum olacak, kızım eksik kalır mı, temizlik nasil yapicam, dogum ücreti vs nasil altından kalkicaz derkeeennn. 2 gün önce kol bileğimi kirdim ve dogumuma bir ay var. Saçımı toplamaktan acizim. Kemik yerine kaynamazsa ameliyat riskim var, herseyi bırakın sağlığınıza odaklanın. Siz ve bebisleriniz iyi olsun yeter. Belki doğduğunda alcimdan kucağıma bile alamayacağım. Şükredin her sağlıklı anınıza..