Derya53
Derya53 kronik kabızlık çeken biri olarak 37. haftama giriş yaptım. 10 güne kadar çıkamadıgım, saatlerce wc de oturmuslugum aglamıslıgım, kanamalı bir parça dıskıyı gorunce ağlamıslıgım sinir bozukluklarım vs vs. çözüm için alternatif tıp dahil sayısız denemelerim var. bir parca faydalı olanları yazayım siz de belki kullanırsınız :)
dufalac / dulcasoft üzeri bol su, dr yazdı
aksamdan 5 incire bir miktar su ve 1 corba kasıgı zeytınyagı dokerek sabah da üzerüne sıcak su ile aç karna tüketmek
acı biberi/ tursu vs bol su ile tüketmek
şayet 7. ayınızı doldurduysanız bebek ve sizde sıkıntı yoksa bekunis hap, çok önerilmese de kronik kabızlıkda doktor ok veriyor