Arkadaşlar herkese iyi geceler 🌼 ikinci transferim dün gerceklesti . İlk transferimdeki gibi asla değilim . İlk transferimde aman bişey olacak aman yatayım aman şöyle aman böyle günde en az 20 kere takvime bakardım ne zaman kan vermeye gidicem diye . Ama bunda öyle değilim tam tersi çok relax rutin hayatıma döndüm bile kendimi yormadan yemegimi falan yaptım . Bu şekilde çok sakin çok dingin olup pozitif olan var mı ? Asıl merak ettiğim şu bazı arkadaşlar ben hissediyorum benim kesin pozitif falan diyorlar gerçekten de hissetmiş oluyorlar nasıl hissediyorsunuz acaba çok merak ettim 😃🤲