CS0932 Herkese merhaba. Genetik test sonucumuzda hafif de olsa pıhtılaşma çıktığı ve daha önce 2 kere kimyasal gebelik geçirdiğim için doktorum oksapar kan sulandırıcı iğne başladı. 10hafta 4 günlük hamileyim. Doğuma kadar kullanacaksın dedi. Dün bir arkadaşımla konuştuğumda kan sulandırıcı iğne kullananlara genel anestezi ile doğum yaptırdıklarını söyledi. Yarın doktor kontrolümüz var. Doktora da danışacağım. Bu iğneyi kullanıp doktoruyla bunun üzerine hiç konuşanınız var mı? Genel anestezi niyeyse beni biraz ürpertiyor.
Nermin_nur1 CS0932 merhaba bir şey sorabilir miyim kak pıhtılaşma sonucunuzda hangi değerleriniz de pıhtılaşma gözüktü ? Bendede yoğun bi pıhtılaşma çıkmadı bundna önce iki düşük yapmıştım bende şu anda yeniden hamileyim doktorum iğneye gerek yok dddi sadece coraspin kan sulanırıcı hap kullanıyorum . Bende sadece MTHFR olan heterozigot olarak çıktı
Prens8prenses CS0932 benim ki ileri derece pıhtılaşma idi günde iki kez 6000 lik iğne yapıyordum doğumum da normal diye başladı suni sancı ile açılmam gayet iyi gidiyordu ama bebeğin kalp atışları zayıflıyor diye çok sancı çekmeden sezeryana aldılar ve belden aşağı uyusturdular yani genel anestezi diye birşey duymadım ben ille bı iğneyi kullananlar için
2melekannesi_ CS0932 ben iğne kullanıyorum doğumum şuanlık normal görünüyor doktor sezaryen falan demedi burda da çok gördüm iğne kullanıp normal doğum yapan
Sefaannesi CS0932 benim ikinci gebeliğim ilkinde son güne kadar iğne vurdum ve normal doğdu kızım şimdi gene iğne vuruyorum normal göZüküyor doğum öyle birşey yok yani bir gün vurmayın iğneyi hiç kullanmamış gibi oluyorsunuz
CS0932 Mamasita Ben de arkadaşımla konuşana kadar duymamıştım. O da kan sulandırıcı kullanmıştı. Genel anestezi ile doğum yaptı. Tabii ben bu kadar detaylı bilmiyordum.
CS0932 Nermin_nur1 Şuan detaylı hatırlamıyorum. Hangi değer neydi neye göre karar verdi. MTHFR heterozigottu bende de. Corasprin de kullanıyorum. Bu haftaya kadar deltacortril kortizon hapı da vermişti. 1 tableti 2 günde kullanıyordum. Yarım yarım.
CS0932 Prens8prenses Ben günde 1 kez kullanıyorum. doktordan doktora göre değişiyor sanırım bunun kararı
Sineemiis Prens8prenses hangi genleriniz de var acaba birde igneyi gebeliği öğrenir öğrenmez mi başladınız
CS0932 2melekannesi_ Aklıma takıldı benim de 2 gündür. Bebeğin doğum anına şahitlik etmek istiyorum. Doğar doğmaz anneye veriyorlar ya hep onu düşünüyorum. Genel anesteziyi duyunca üzüldüm biraz. Yarın doktoruma soracağım. Vereceği cevabı yazarım buraya.
bireylulmeselesii CS0932 ben de kullanıyorum. Bunu söyleyenler olduğu için doktoruma sordum. Çok saçma olduğunu söyledi. Hatta şu an için normal doğum öneriyor.
2505 CS0932 evet normal doğumda yapılabiliyor sezeryanda ben zorunlu sezeryan oldum doktorum genel istedi çünkü epiduralden kaynaklı farklı bir kanama alanı daha oluşursa bu bizi zorlar riske atmayalım dedi iğneyi hiç kesmedik coraspirinide doğuma 3 gün kala fln kesmiştik
marbling10 CS0932 prpspektüste spinal ya da epidural uygulanmaz yazıyor ama brn olan çok kişi duydum. Doktorunuza sormanız en doğrusu olur ama haftanız çok çok erken. Ben 34 teyim daha ben bile sormadım. Bu kadar erken kafanıza takmayın akışına bırakın.
CS0932 marbling10 Haklısınız. Az önce doktordan çıktım. Sormayı da unutmuşum 😅 Dediğiniz gibi daha erken sormayı sona atıyorum😅
Fatosduzgun55 CS0932 2 sene once kullandım gunde 1 kere. Şeker oldugu için bebeğim iri bebekdi. oğlumu sezeryanla dpgurmak zorunda kaldım ama sezeryan seklıne ben karar verdım belden uyusturma oldu. Bu söyledigınızı hic duymadım suan 31+6yım yine spinal sezeryan olucam
Sedefavc CS0932 Hayir canım ilk doğumu Spinal sezeryan oldum şimdi 2.yi olucam oda öyle genel anestezi vermiyolar
marbling10 CS0932 dediğim gibi prospektüse bakarsanız, omiriliğe iğne yapıldığında omirilikte sıvı toplanması riski olduğu için yapılmasının önerilmediği yazar ancak doktorlar tecrübeleri doğrultusunda, çeşitli anestezileri uygulayabiliyorlar