Ben üniversite zamanı regl düzensizliği sebebiyle gidince öğrenmiştim Ama hafif düzey o yüzden istersen kilo ver istersen doğum kontrol hapinabaşla demişti,ben de ortalam 10 kilo filan verdim düzensizlik kısmen rafa kalkmıştı.
Ama bence çok önceden beri vardı çünkü lisede de bazı dönemler normal regl gibi değil tamamen kahverengi pıhtı şeklinde döngü geçirirdim.Cahillik ya hiç de önemsemedim bu ne diye.
Evlendikten 1 yıl kadar sonra gittigimdeyse doktor dedi ki kistler çok büyümüş, milimlik olanlar cm olmuş neden kontrole gelmedin🤐 bi sey diyemedim tabi adam hakli..ara ara kontrol ettirmekte fayda var🙋♀️