Merhaba anneler🌸 4+6 sol kasık agrım hep var şiddetli değil ama kendini sürekli hissettiriyor. Ben de durum böyle olunca panik yaptım doktora gittim normal olduğunu söyledi. Önlem amaçlı progestan verdi. Ve kesemizi gördük☺️ 2 hafta sonra kalp atışını duyacağız inşallah