Didemf henüz kullanmaya başlamadım ama ilk etapta iç bezlerin 7-8 defa yıkanıp kurutulması emiciliğini çok arttırıyormuş. Kirlendikçe de korbell çöp kovası almıştım kokuyu dışarıya vermeyen, onun içinde biriktirip 2-3 günde bir iç bezleri öncelikle makinada deterjansız durulma yaptırıp sonrasında 800 devirde normal yıkamayı düşünüyorum o şekilde tavsiye ettiler, deterjan olarak da moms green almıştım, bütün kıyafetlerini de onunla yıkayıp astım