yaseminn3 iç bezler bebek her altına yaptığında değiştiriliyor liner koyarsanız bebek büyük tuvaletini yaptığında direkt onu alıp çöpe atabilirsiniz bambu bezi de makinaya, liner kullanmazsanız büyük tuvaletini bezinden sıyırmak gerekir bu da biraz zor olabilir, linere çiş yaptığında onu da makinaya atabilirsiniz tek kullanımlık değil yani