Su-1234 evet ben de o yüzden eledim. Bebeğim doğacak ve babası görmeyecek. Bence de saçma. Kesinlikle o anı hep birlikte yaşamalısınız. Hastaneden bence memnun kalırsınız. Ben normal yaptım arkadaşım sezaryen yaptı o da çok memnun kalmıştı. Doktorumuz ikimizin de Berra hanımdı zaten.