Su-1234 gerçekten öyle bi doktora denk geldiğim için ve de ilk doğumumda olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum. Eli öyle hafif ki. Ve insanı çok çok rahatlatıyor. Medicana anlaşmalı hastanelerinden biri zaten. Ben de memorial ve burası arasında kalmıştım. Memorialda içeri almıyorlar kimseyi. O yüzden burayı tercih ettim. Benden sonra bi arkadaşım daha burayı tercih etti. Çok memnun kaldım ben. Zaten doktorum harikaydı, hastane de beni tatmin etti fazlasıyla