Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var doğum esnasında hastane önlükleri ile mi doğumunuz gerçekleşti yoksa kendi elbise geceliğiniz ile mi doğum yaptınız? 2 tane pijama takımı aldım önü düğmeli ama gecelik konusunda kararsızım Aralık sonu Ocak başı doğumum olucak yardımcı olursanız sevinirim ❤️