1prensesannesi Dyg34 saol canım ekmeğe damlatirim o zaman 🙈 o değilde ikiyi damlatirken ayarlayamiyom arada 3 oluyor geri döküyorum sonra tekrar 2 ediyom ekmeğe damlatirsam nasıl olacak acaba hahahaha😅😅😅
Dyg34 1prensesannesi 😂 birden egince siseyi pat pat dokuluyor bana da oldu kaç defa dık şekilde asagı tut yavas damlatıyo onu bende kaçkere ziyandan sonra çözdüm🙄😂
Nuraypazarlioglu 1prensesannesi bana 8 9damla damlatip ic dedi doktor sen az damlatiyormussun.sağlik ocağindakilerde9 damla dedi
ezos AkelebekB canım süt ve çay d vitamininin emilimini engeller ya da en aza indirger c vitamini içeren şeylerle al portakal suyu limon suyu gibi hatta damlayı aldıktan 1 2 saat içinde de süt çay icme
iremby Candan bana kasiga dok 10 damla ic dedi oyle kullaniyorum hemen su icince ustune tadi azaliyor biraz
ElifnurBeycur Ya bana da sağlık ocağın da ki doktor yazdı her ay kontrole gidiyorum sağlık ocağına kendi doktorum kullanmasanda olur dedi bende kullanmadım acaba zararı varmı kızlar kullanayım mı 🤷♀️
Ozcndln Candan benim günlük 20 damla tatlı kaşığına damlatıp içiyorum üzerine hemen su içince hemen tadı kayboluyo ağzımda 😉😉
Nuraypazarlioglu Dyg34 ne kadarkullabiliyor o ben kullandim bitti tekrar ni almam lazım mı doktora sorsam
Dyg34 Nuraypazarlioglu bende kontrole gidince sorcam alım mı diye bende hiç bilmiyorum daha 15 hafta benim ama bir ark 9 aylık o hala içiyordu sen bi sor onu
busrasahinn Candan ben ekmegin üzerine damlatip bal da koyuyorum yada çikolata eczacıya sordum olur dedi dene istersen
Aylince Yağ gibi olduğu için Suya damlatinca suyun üstünde yuzuyor bardağin kenarlarinda kalıyormus. Suyla içmeyi pek onermiyorlar. Bende yeni başladım 10 damla kasiga döküp içtim direk
PelinOuzhan Dncnjms suda bardağın kenarlarına bulaşıyor hepsini alamazsın dedi doktorum o yüzden ekmeğe damlatıp nefesimi tutuyorum bence sizde öyle yapın😉👍🏻