Ayten-ercan onu söyledi zaten doktor hanım ama nasıl gelişiyor süreç ben bunu merak ediyorum mesela sancılar adet sancısı gibi başlayıp git gidemi artıyor, sancım yok ama suyum geldi diyelim hastanedemi sancı veriyorlar, sancı olmadanda açılma oluyormu vs vs kafamda deli sorular 😬