Sedayaym123 Hilalkhrmn417 sezeryan dogum yaptım bir gecelik bir pijama takımı çok yeterli geldi işk gün gecelik giydimsonra iyi hissetmek ve foto icin beyaz pijama takımı giydim
honeyland Hilalkhrmn417 sezeryan olacaksanız alın derim aman aman illa olmalı şart degil ama rahat olur en azından
Hilalkhrmn417 _ipekkkkk benim evim çok yakın hastaneye o yüzden şanslıyım birşey eksik olursa eve gider alır artık kim denk gelirse 😊
_ipekkkkk Hilalkhrmn417 Oh ne güzel benimde şimdilik hastaneye 10.15 dk ama doktora karar veremedik bakalım ne olacak 😂😂😊
Aysegul9371 Hilalkhrmn417 valla ben lohusa takımları veya geceliklerinden almadım sevmem dantelli birde hediye paketi gibi oluyoz . Siyah düğmeli pijama takımı aldım alt üst mis rahat olmak önemli
Hilalkhrmn417 Serapcemre en mantıklısı doğuma yakın alayım ya doğumumun nasıl olacağını bilmiyorum çünkü
Gamze-k _ipekkkkk geçen sene yazın sezaryen oldum yanıma 2 takım pijama ve 1 tane elbise gecelik Almıştım pijamaları giyemedim göbeğimden olmamıştı 😂😂😂 elbise işime çok yaramıştı 😁
_ipekkkkk Gamze-k Aynen bol daha rahat olur bakalım normal elbiselerinde var günlük bakicam artık duruma göre koyarım 🌸
efsaneeozgee Hilalkhrmn417 ben ocakta dogum yapacagim hava soguk oluyor gecelik almasanda olur demisti gebe okulunda egitim veren hemsire