Hilalkhrmn417 Merhaba anneler anne adayları , Doğum cantasina gecelik şart mı çok arada kaldim. Alsammi almasam mi
_ipekkkkk Hilalkhrmn417 2 alt üst takım aldım 2de boydan elbise alacağım Karar veremedim sonra elbise daha rahat olur gibime geldi sezeryan falan olursam pijamanın lastiği sıkmasın falan dedim elbise iyi olur normal olursa alt üst giyerim dedim 🤷♀️😊🤲 hayırlısı bakalım
Elyesa_annesi Hilalkhrmn417 kış doğumu ise bence pijama alınması daha iyi üşütmezsiniz en azından lastikleri içinde büyük beden alın rahat edersiniz
Lavantakokusu Hilalkhrmn417 alttan muayene edildiği için daha rahat olur diye lcw den 40 tlye aldım gayet güzel. Ne olur ne olmaz diye alt üstte alacağım tabi yanıma https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Gecelik/5238975/1759001
ebruzb Hilalkhrmn417 ben bi lohusa pijama takımı aldım bi de hamile pijama takımı ikisininde bel lastiği hamileliğe göre yani sezaryen olsa bile sıkmaz o yüzden elbise gibi almadım kış günü soğuk olur falan diye
Hilalkhrmn417 _ipekkkkk bende bir takim aldim alt üst artı olarak 2 takım daha alsam önden düğmelilerden daha rahat olur diye düşünüyorum.
Gamze-k _ipekkkkk geçen sene yazın sezaryen oldum yanıma 2 takım pijama ve 1 tane elbise gecelik Almıştım pijamaları giyemedim göbeğimden olmamıştı 😂😂😂 elbise işime çok yaramıştı 😁
Hilalkhrmn417 Elyesa_annesi ne kış ne yaz Nisan ayi olacak hayırlısıyla o sebepten doğumhaneye girip çıkıp bakılacak diye gecelik rahat olur dediler o sebeple
Hilalkhrmn417 Lavantakokusu doğru teşekkürler 😊 Özeniyorsan setlerden alalım diyor annemler ne bileyim garip geliyor dantelli falan
_ipekkkkk Hilalkhrmn417 Aynen olabilir canım nasıl rahat edeceksen öyle al ama lazım olur kan bulaşır vs çantada bulunsa fena olmaz 🌸😀 sonrada giyersin Ben tesettürlü olduğum için boydan elbisede alacağım hem alttan muayene falan kolay olur dedim
Lavantakokusu Hilalkhrmn417 bana göre de değillerdi bende normal böyle birşey aldım nasıl rahat edeceksen, senin kararın ama şart değil tabi ki ☺️
_ipekkkkk Hilalkhrmn417 Aynen benim bi koca valiz doldu 😀 zaten kalın battaniyesi yarısını kapladı 😂😂
Hilalkhrmn417 ebruzb Lohusa pijama takımları ayarli belden evet .. doğum ne şekilde olacak bilmiyoruz ki 😅 ödüm patliyor zaten arada ağlama krizlerine giriyorum.
Hilalkhrmn417 _ipekkkkk benim evim çok yakın hastaneye o yüzden şanslıyım birşey eksik olursa eve gider alır artık kim denk gelirse 😊
Dilekcnkn Hilalkhrmn417 Normal doğumsa ise elbise gecelik daha rahat oluyor canım doğumdan sonra bilmiyorum kaç kez geldiler kontrole kanamam biraz fazlaydı gecelik daha rahat olmuştu 😊
kizannesi_1004 Hilalkhrmn417 ablam 2 doğum yaptı biri benimki gibi aralık sonuydu benim de oyle olacak Allahın izni ile yani. Gecelik alma sakın üsüyorsun kış için uygun değil dedi bi arkadaşımda doğum yaptı yeni o da gecelik koymamış sart değil aman her şeyi şart yapiyorlar başımıza
Hilalkhrmn417 kizannesi_1004 dandik geceliklerden alıp koyalım o zaman ne olur ne olmaz herşey saçma bir şekilde pahalilasiyor gün geçtikçe
Gerginim Hilalkhrmn417 gecelik sart canim sezaryen ise ozellikle ve hastane sicak oluyor kis mevsimindeyiz diye dusunme. Birde hemsireler sondayi cikarmalari gerekiyor kanama kontrolu yapiyor. Pijama altini cikarmak cok zahmetli olur