Gonul_enes Cemre15 ben 3 hamileligimdede herseyiiiii yedim ictim, hem ne demisler insanin caninin cektigi bedenine sifaymis😉
efsaneeozgee bu soruyu Haziran temmuz gibi biri sormustu icmeyen anne yokmus demistim kndimi rahatlamıştım 35. haftadayim hala ara ara içiyorum saglikli mi degil ama bu da can bazen öyle bi ici yaniyor ki insanin baska bisey rahatlatmiyor