Kızlar normalde de pek içen birisi değilim 3 aydır içmiyordum ama canım çekti disardayken hamburgerin yanında kola doldurup verdiler küçük boydan bende çok canım istediği için içip bitirdim aranızda içen var mı bir sakincasi olur mu acaba o zaman çok istediği için hiç düşünmeden içtim sonrada keşke icmeseydkm dedim