QueenMommy yok baktırmadım ama öyle bir belirtide yok bilmiyorum çok acıkmıyorum sık yani kilo almıyorum sabit hep kilom suyunda fazlalık oluyormuş şekerde suyuda normaldi bebeğin şükür bende yaptırmadım bir de diyetisyen takibinde devam ettiriyorum gebeliğimi hamur işi kestim tatlı falan kilo almamak için sadece bebek ağırlıklı besleniyorum