Minikpirincim bende 28haftamda gördüm karnımın altındaki çatlakları 😣 iki kutu bio oil bitirdim baştan almıştım ama ihmal ettim sürmedim çatlakları görünce sabah akşam sürdüm çoğaltmadı ama yine de aşırı çatlağım olmamasına rağmen rahatsızım bu durumdan geçenlerde kalçamda da çatlaklar gördüm ufak ufak şimdi lierac serum aldım belki çatlakların görünümünü azaltır diye sürüyorum daha fazla çatlamamak için de yağ sürmeye devam ediyorum inşallah çoğalmaz yaklaşık 15kilo aldım😣 34+1olduk