ozlem58 Merhaba 19+2 hamileyim yaklasik 1 aydir benim de aynı sıkıntım var öksurup duruyorum bir türlü ne yaptıysam geçmedi doktora gittim doktor da ilaç.vermedi çok zor durumda kaldığında parol İc dedi bol bol ıhlamur bal zencefil ic dedi fakat hâlâ öksürük devam ediyor hemde kuru öksürük bir türlü gecmiyor