Merhabalar,bayanlar 13 haftalık hamileyim 1 haftadır şiddetli ve aralıksız bir şekilde öksürük var.Fakat benim her öksürük olduğunda böyle şiddetli ve uzun sürer. Şimdi hamile olunca daha büyük sıkıntı oluyor artık karnım ağrıyor.Yarın kontrole gidicem fakat dayanamıyorum artık “ıhlamur,bal,nane limon,zencefil,zerdeçal” ne denediysem geçmedi.Sizin bir öneriniz var mı acaba? 😣