Msrt ben geçirmiştim yaklaşık 4 ay sonra folik asit verdi doktorum o ay hamile kalmıştım simdi 32 haftalığız kimyasal gebelik çok normal neredeyse her kadın yaşıyor bu durumu fakat fark etmiyorlar yani gebe kalmayi asla engellemiyor hatta tam tersine yumurtaliklarin aktif olduğunu ve gebe kalma şansının yuks3k olduğunu gösteriyor