Msrt ben geçen ay geçirdim betam 82 sonra 56 çıktı dert etme ben çok üzüldüm ama stres yapmadım sonuçta doğal yollarla hamile kalabildiğimizi görüyoruz sonra ki ay da adet görmeden hamile kaldım allah inşallah isteyen herkese yaşatır bu duyguları inşallah 🥰🌸