Hana_33 27 haftadayım ve çantam hazır garanticiyim biraz erken doğuma karşı rabbim erken doğum göstermedin de yine de nolur nolmaz🙄
Kivito Hana_33 bütün eksiklerini tamamlamışsın o zmn bendw eksikleri tamamlayım yavaştan hazırlarım elim hep fazlaya kaçıyor görende tatile gidiyor sanır
Hana_33 Kivito açıkçası çok abartmadım eşya da çok katmadım o yüzden eksikleri tamamlamak zor olmadı bir islak mendil kaldı ne marka alacağımı bilmediğimden düşünüyorum daha
Kivito Hana_33 unibaby yenidoğan tabiki ama parası sorun değil dersen daha pahalısı waterpres die marka var ebebekde satılıo çokdoğal ıslakmendil
Lalamehtap Kivito ben kabin boy çantayı kendim İcin hazırladım, bebek bakim çantasını da bebek eşyaları icin yanima alicam. Birinci Doğumda 2 gün kuvözde tutmuşlardı bebisimi. Cantasi yanındaydi, lazim oldukça bebek hemşireleri kolaylikla kullanmışlardı.