UmutsuzPolyanna Kabak yemeği veya karnıyarık yapıcam yanlarına da makarna veya pilav yaparım çorba 3 gündür içiyoruz içiyoruz bitmedi dökmeye de kıyamıyorum kfjdj🤣🤣🤣 cacık koyarım bide jdjd😅🤣
Kbrayankkk2 UmutsuzPolyanna Ahah bende öyle barbunyayi ye ye bitmiyor çok da koyuyorum en son atim çöpe 😂😂 esim sorarsa bitti dicem yoksa kiziyor atmaya jejdjd bazen kendisi diyor at
Algorab Moonlight_10 ayniyim bende.Hava da kapali zaten burda hiç kolumu kaldirasim yok.Benim camasirlar da makinede,onu sermeye bile useniom🙃🙃
Haticeey Kbrayankkk2 Nohut pilav salata cacık var bende de ama artık yemek yapasım bile gelmiyor 39+3 artık doğurmak istiyorum 😁
Kbrayankkk2 Haticeey ben doğurdum bacım 2 aylik oldu bebem zor yemek yapiyorum ingaa diyor çocuk ingaaa😂😂
Kbrayankkk2 Algorab Bizimki laf yapiyor evdesin neden yapmiyon diye bazen diyorum yapmicam kahvaltılık yeriz ses etmiyor bazen yemek yedigimiz halde dışardan gine yiyoz arada sirada iste yapmiyorum napam kizz yoruldum 😂
Defnecimm Kbrayankkk2 patates püresi ve köfte yapıp üzerine beşamel sos ile kaşar döküp fırına sürücem yemeğin adını bilmiyorum 😀😀 yanınada şehriyeli tavuk suyu çorba. Şükür
Kbrayankkk2 Defnecimm Ee hamilesin yapabiliyorsun doğur bakayim yapabilcen mi öyle daha 😂😂 ben uyutuyorum mutfağa gidiyorum tam baslicam yemege ağlıyor bi tane yemek cikartabilirsem şükür 😂
Defnecimm Kbrayankkk2 ahahah doğru dıyosun. Son yemeklerım o zaman. Ama kızım eğer anasına çekerse uslu olur saatlerce uyur 😀😀
Kbrayankkk2 Defnecimm Haha öyle olmuyor ayni babasina benziyor biraz da bana ama çocuk ilgici firina vericem onu çocuk firinda yemegi olmus olcak aksama😂
Kbrayankkk2 Haticeey Tabi beni ornek alin iste bebek ağlıyor ona bakarım yemek kalir yarim 😂ortaya ne cikarsa aksam yiyoz iste 😂