Laurenkiz Tamamen yediklerimize de bağlı olabiliyor, Benim mide sorunum 14yaşındayken turşu kavanozları yemekten 2 kez mide kanaması geçirmekle başladı😂 Dikkat etmezsem herşey su bile dokunuyor bazen, bu yüzden yediklerinizi bir yere yazın, neyin dokunup dokunmadığını çözdüğünüz an dikkat ederseniz eskisi kadar mide ağrısı çekmezsiniz diye düşünüyorum🙏🏼 26+3 teyim, Geçtiğimiz gün 7 saat içinde sadece su içerek günümü geçirdim, ayy bir rahat bi rahat🙈ama az da olsa bebeğime ilaç niyetine sık sık birşeyler yemeye, suyu fazla içmeye çalışıyorum, bir de gaviscon un çiğneme tabletlerini 4 e bölüp her öğünüm sonrasında hafif hafif çiğniyorum, hem tablet miktarını aşmıyorum hem re rahat oluyor doktorum önermişti👍🏼
Tosbik Benbetus bnde rennie'nin tabletini kullaniyorum ama bna şeker gbi emmemi söylemislerdi. Bna bi faydasi olmuyor. Acaba çiğnerek yutsam bnde fayda edermi ki 🤔 bnde deniyim bari. :)
Benbetus Tosbik bence eder, biraz değişik oluyor insanın ağzı ama fayda sağladığını düşünüyorum 🤗 denemesi bedava🤭
Tosbik Sedna merhaba. Siz kac haftaliksiniz acaba? Bnde hamileliğimin başından bu yana hep midemden şikayetciyim ve sizinde dediginiz gbi bnada hiç ilac fayda etmedi. Bu gaviscon iyi geliyorsa bi de onu deniyim bari. Bittim artik 😢
Bisaniye Dilara67 bu ara ben de hem yanma hem bulantı var 26. Haftanın içindeyim soda çok iyi geliyor ☺️☺️☺️
Necla06 Dilara67 gaviscon şurup kullanabilirsin eğer miden bulanmazsa. bi de iki yastık kullan düzenli uyumaya çalış geç yatıp geç uyanmalar da zarar veriyor.
Suhus000 Dilara67 aynen bende de olmuştu aşırı dayanamıyordum artık mideme iki gün salçasız yedim gaviscon kullandım felan sonra düzeldi şimdi bi öğünden fazla asla salçalı birşey tüketmiyorum baharatlı da aynı yapıo soğan da mesela yakıo