Dilara67 28 haftasındayım mide yanmam cok oluyo surup ıcıyorum önceden ıyı oluyordu. Bu aralar fayda etmıyor . sızlerın mide yanma sorunlarnız. Varmı?💕ne yapmalıyım?
dilem-55 Dilara67 gavisgon un pembe şişeli olanı var double etki ben onu kullanıyorum anında rahatlatıyo
HseyinSericanDal Dilara67 sade soda iyi geliyor ve uyumadan önce su icmemeye bakiyorum azaliyor ozaman
Suhus000 Dilara67 aynen bende de olmuştu aşırı dayanamıyordum artık mideme iki gün salçasız yedim gaviscon kullandım felan sonra düzeldi şimdi bi öğünden fazla asla salçalı birşey tüketmiyorum baharatlı da aynı yapıo soğan da mesela yakıo
Leinil Yemeklerden sonra asla yatay pozisyonda dinlenmeyin , bir süre salça soğan domates gibi yiyeceklerden uzak durun bir deneyin 👍🏻
Dilara67 Benbetus. Onların tabletlerı varmıs bılmıyırdum. Iyı gelıyırsa doktor danısıp yazdırım ılacını
Tosbik Benbetus bnde rennie'nin tabletini kullaniyorum ama bna şeker gbi emmemi söylemislerdi. Bna bi faydasi olmuyor. Acaba çiğnerek yutsam bnde fayda edermi ki 🤔 bnde deniyim bari. :)
Sedna Hamileliğimin başından beri en büyük sorunum mide oldu. Gaviscon kullananları gördüm işe yaramaz bende diye düşündüm ama eşim gidp almış denememi istedi iyi ki denemişim 🙄 müthiş etkisi oluyor. Yemeklerden sonra bir tatlı kaşığı alıyorum günde bir kez yeterli geliyor şimdilik. Geçmiş olsun canım
Dilara67 Sedna. Gavıscon kullandım bana ıyı gelmedı rennıe ıyı gelıyordu. Artıl oda fayda etmeyınce . kotü oluyırum . belkıde yedıklerım benu kötu yapıyor dıklat etmem lazım bundan sonra bu arada cok saolun 😄
Tosbik Sedna merhaba. Siz kac haftaliksiniz acaba? Bnde hamileliğimin başından bu yana hep midemden şikayetciyim ve sizinde dediginiz gbi bnada hiç ilac fayda etmedi. Bu gaviscon iyi geliyorsa bi de onu deniyim bari. Bittim artik 😢
Dilara67 dilem-55. Elımdekı surubu bıtırınce danısp ılacı yazdırım doktora cok saolun onerınız ıcın .😄
Bisaniye Dilara67 bu ara ben de hem yanma hem bulantı var 26. Haftanın içindeyim soda çok iyi geliyor ☺️☺️☺️