Rumeysabahdr Değerim 37.44 çıktı dün sonuçlarımda ama adet dönemim gelmedi 28 29 un da oluyor doktor gebelik var dedi ama tek korkum ya adet olursam gebelik ortadan kalkarsa öyle bir ihtimal var mı kızlar???
Duy_gu Rumeysabahdr olmaz inşallah canımm hayırlı olsun korkma bende adet olcam sandım hep ağrılarım çok fazlaydı ama gebeymişim şimdi 16 hafta oldu 🥰
2melekannesi_ Rumeysabahdr tabiki risk her zaman vardır gebelik içinde de her an herşey olabilir ama siz stres yapmayın güzel düşünün güzel olsun. 2 günde bir kan verin değerin artışını takip edin 🤗
Ryhnmhmtuna Rumeysabahdr hamileysen adet olmazsın ki canım 🙊 sevindim senin adına. Adet gününe doğru yükselir betan adet olmazsın yani Allah sağlıkla kavuştursun 🙏
Medineask Rumeysabahdr aynı durumdayım hem mutluyum hemde çok korkuyorum bnm degerim sadece 22.04 cikti doktor 1 hafta sona yine kan testi yaptir dedi inshAllah yükselir, sizinde inshAllah hiç bir problem cıkmaz
nurseliterzi Bende adetten birkaç gün önce öğrendim gebeliğimi. Kimyasal gebelik riski var tabi adetle atabilirsin. Ama değerine tekrar baktır artış var mı diye eğer 2 günde en az 2 katı olduysa kimyasal değildir diye biliyorum
Rumeysabahdr nurseliterzi doktor bir iki hafta sonra tekrar gel dedi o zaman baktırırım kan değerim arttı mı diye yada yarın sağlık ocağından test yaparım tekrar dört kere evde test denedim hepsi pozitif 🥰 heyecanlıyım
Rumeysabahdr Ryhnmhmtuna çok teşekkür ederim ☺️ 27 sin de ben test yaptırayım kan arttıysa güzel haberdir eğer düştüyse hamile değilim sanırım ama doktor gebelik var dedi korkuyorum 😔
Ryhnmhmtuna Rumeysabahdr olumlu düşün canım adetinden bayağı önce yaptırmışsın kan testini değerin böyle olması normaldir benm ilk gebeliğimde 2 gün gecikmeyle 363 çıkmıştı geç döllenme olmuştu hatta senn değerin gayet iyi 🤗
Rumeysabahdr Ryhnmhmtuna inşallah sorun yoktur ya tek ağrım var özel bölgeme doğru birde belim aşırı ağrıyor
2505 Adete 4 gün kala beta 33 tü iki gün sonra 92yi yükselmişti henüz kalp atışlarını duymadık ama sağlıkla devam eder inşallah hepimizinde
Meltem_Akgn3 2505 benim de 33.55 di 😂 yarınla beraber 8 gün geçmiş olcak sabah gitçem bakalım kaç olmuş
2505 Rumeysabahdr evett önemli olan 2 gün sonra kan verdiğinizde en az ikiye katlaması diğer hamileliğimide 24 değerle öğrenmiştim😇
Ryhnmhmtuna Rumeysabahdr ilk zamanlar genelde adet sancısı gibi sancılar olabiliyo canım sen dinlen uzan yorma kendisi
Rumeysabahdr Ryhnmhmtuna tamam ama ben hareketli olmak istiyorum ama herkes uyarıyor ilk üç ay dikkat et diye
Ryhnmhmtuna Rumeysabahdr mecbur canım bebeğin iyi olsun istiyosan dikkat edip dinleneceksin sonra zaten tutunur iyice sana 🙏
Meltem_Akgn3 Rumeysabahdr 1725 çıkmış canım bana fazla gbi geldi kadın doğuma çıkcam normal mi değil mi öğrenirim
Beyza1301 Rumeysabahdr merhaba canım bende adetime 5 gün kala 20.28 ile gebe oldugumu öğrendim 3 gün kala 38.86 olmuştu şuan adetimden 2 gün geçiyor bende senin gibi korkuyordum ya sökülürse adet olursam diye ben olmadım çok şükür c.tesi tekrar kan vereceğim inşallah sende olmasan hayırlısıyla doğar bebislerimiz🥰
Teoolya Kızlar son adetim 19 ekim, benimde 20 kasım ilk değerim 176, 22 kasım ikinci değerim 280. Doktor 2 kat artmadı diyor kimyasal yada dış gebelikten şüpheleniyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?