Dilarabozdemir Teoolya Yaa bence kan Vermeye devam et Umudunu kesme başka doktora görün geç gebeliktir belki
Teoolya Dilarabozdemir zaten geç döllendiğine eminim erken gebelik testini 15 kasımda yaptığımda çıkmadı, 20 kasımda yapınca çıktı
Eda0007 Dilarabozdemir zaten 48 saatte bir iki katına çıkar değerlerin aşırı iyi yükselmiş benim daha düşük artıyordu 14 haftalık hamileyim
Eda0007 Teoolya ben yaşadım ilk gebeliğim kimyasaldı. Ama değerin Yüksek bence bekle biraz daha kanama gelicekmi rabbim sabır versin